Som alle mennesker går funksjonshemmede
Vi i Medvind Assistanse erkjenner at livet kan by på både oppturer og nedturer, derfor tilpasser vi vår tjeneste ut ifra kundens behov og situasjon. Det er vår livsløpsgaranti!
![](https://static.wixstatic.com/media/4cde43_c34b225250f348d68adb385eaca722ad~mv2.jpg/v1/fill/w_147,h_83,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/4cde43_c34b225250f348d68adb385eaca722ad~mv2.jpg)
For at vi skal kunne levere den beste BPA-tjenesten til våre assistansemottakere og assistenter, er vi helt avhengige av våre BPA-koordinatorer. Ved menneskemøter, relasjonsbygging og tilpasning av
tjenesten, er de selve fundamentet for livsløpsgarantien.
Det er vanskelig for alle mennesker å åpne seg når man er på det svakeste. Funksjonshemmede må ofte utlevere de mest intime detaljer til kommunebyråkrater, leger og andre offentlige ansatte.
Vi som BPA-leverandør lar assistansemottakerne bestemme premissene selv. For å få til dette er vi helt avhengig av BPA-koordinatorenr. For de ser hele mennesket, og slik får relasjonen en helt annen natur enn den får med en saksbehandler.
Som BPA-koordinator bruker de tid på å bli kjent med assistansemottakerne, og er mer opptatt av mennesket enn det formelle i driften. De tar seg gjerne tid til en kaffe, og en prat om andre ting enn drift av ordningen og diagnoser. Slik klarer vi i Medvind Assistanse å være proaktive og løsningsorienterte når livet skjer.
Medvind Assistanses DNA er bygget på livsløpsgarantien, og bærebjelkene som holder hele ideen oppe er drift, nemlig BPA-koordinatorene.
Takk til dere! 💜